Op bezoek

7 oktober 2018 - Sint-Oedenrode, Nederland

Op bezoek πŸ’†πŸ½β€β™€οΈπŸ’†πŸΌβ€β™€οΈ

Vandaag zijn wij samen met onze huisgenootjes op bezoek geweest bij onze huisbaas Annelies. Daar werden we ontvangen door de 3 grote honden en 2 puppy’s + Annelies. Naar een halfuurtje werd als eerst Britt naar de buurvrouw gebracht voor een heerlijke gezichtsmassage + wenkbrauwen epileren met een touwtje. Spannend.. , daarna was Eline aan de beurt! Wat hebben we genoten van die heerlijke massage! Ondertussen kregen we het met onze huisbaas over ook een puppy op de Oranjelaan. (Bij ons thuis) Annelies stemde mee in met ons, alleen op 1 voorwaarde, en dat was........ : Als jullie huisgenootje die Zaterdag komen er ook mee eens zijn.Β

Dus nu is het even afwachten.. πŸ™‡πŸΌβ€β™€οΈπŸ™‡πŸ½β€β™€οΈ

Ook hebben we een rondleiding gehad door Annelies haar huis en haar kippenhok. πŸ”

Als afsluiter hebben we lekker roti gegeten en zijn we met de bus terug naar de Oranjelaan gegaan.

Ps. Die massage was niet eenmalig πŸ’†πŸ½β€β™€οΈπŸ˜‹πŸ’†πŸΌβ€β™€οΈ

1. Corrie:
    8 oktober 2018
    Nou, nou, wat een verwennerij. Leuk zo'n puppy, maar je moet hem/haar wel uitlaten, eten geven en af en toe een plasje en een poepje opruimen! Geniet er maar van. Veel liefs Opa en Corrie πŸ˜ŠπŸ‘πŸ˜‰πŸΆ